Facebook ile Oturum Aç
Twitter ile Oturum Aç
Bölüm
Karadayı 2.Bölüm
Yorumlar
60
Son Yorum Gönderen
MahirAlemdar
MahirAlemdar

Mahir ALEMDAR
faysalkaplan

KEMAL GÖZLÜK TAK :)
RahmiYeter

Ya kardeşim yok şurasında hata var yok burasında hata var, bi yorum yapmayında izleyin :D
Kemal Karahan

Değerli Yönetmenler ;

Elinize sağlık farklı bir konu ile karşımıza çıktınız. Yine fark yarattınız...Ama çekim hataları olmasa...
Misal 2 bölüm sanırım 80nci dakika staje avukatımız adliyeye kahverengi takım elbise sağ elinde siyah çanta ile giriyor..Hakiem hanım'ın odasına gri çeketle bu safer çanya sol elinde ve ayrıyeten 1 dosya ile...saniyelik görüntü olsa dikkat çekmez ama...farklılık ayrıntıda gizlidir...saygılarımla...
Ferruh Kontek

.. Benım dızıye lafım yok, guzel bende takıp edıyorum.. Sadece basıt hataların ne kadar goze geldıgını ve dızının yapım ekıbının kalıtesını gozterır bahsettıgım şey bu gerısı teferruattır sadece..
Özkan Karani Özdemir

ince eleyip sık dokumaya gerek yok güzel olmuş ellerine sağlık
Ferruh Kontek

bu reklamı hazırlayan kişilere soruyorum, mermi silahdan çıktığı zaman kovanla beraber çıktığını ilk defa gördüm. 20 senedir bu işlerle uğraşıyorum ne böyle silah gördüm, ne böyle mermi gördüm. Lütfen bana yardımcı olurmusunuz bir tane benim almam lazım boş kovan çıkartmak derdinden kurtulurum.

0:57 saniyesi lütfen.!!
http://www.youtube.com/watch?v=e_cl4D4A_GQ
Mustafa Yıldız

Dizi gerçekten de mükemmel gidiyor. Kenan abinin aktörlüğüne diyecek yok zaten. Yalnız yorumları okudum da çoğu arkadaş windows açığı arayan hacker gibi dizide hata arıyor. Bu kadar da olur arkadaşlar yapmayın lütfen. Film değil bu dizi 1 haftada çekiliyor unutmayın. Yapımda emeği geçen herkese teşekkürler. Kenan abiyi tekrardan televizyon karşısında görmek güzel ;)
Yunus Emre Koçar

dizinin belli kısımlarında hatalar var kabul ama hangi dizide yokki buna rağmen dizi izleniyorsa demekki o hatalar diziyi çokta etkilemiyor
bunlara çok fazla takılmamak lazım bence çok güzel bir dizi olmuş ezelden sonra ilk defa bir sonraki bölümünü merak ettiğim bir dizi oldu emeği geçen herkese teşekkürler
Anadolu Arslanı

Konu güzel olunca oynayanlarda güzel oluyor 1970 leri görenler efkar dağıtıyor.
Mahir staj gereği babasının dosyasına bakacak savcının odasının incelenmesini
isteyecek masanın altına başını çarpan savcı katil orada başından kan izi bıraktı.
Necdet i yine savcı öldürecek yada öldürülmesine sebeb olacak. Birde mahirin
askerde kardeşi var acaba kim çıkacak :)
Özkan Karani Özdemir

genelde hep sinema izlerim tercihim sinemadan yana olur ilk defa bi diziyi bu kadar beğendim harika olmuş sinema tadında.
Istaanbul Bilişim

www.melikeipekyalova.com MAHİRİN NİŞANLISI AYSELİN SAYFASINA DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZ. MELİKE İPEK YALOVA

Ümit Akgül

Henüz 2 Bölüm yayinlanmasina ragmen simdiden cok kaliteli bir dizi oldugunu gösterdi, gerek oyuncu kadrosu, gerek hikayesi ile tamamen bir saheser, profesyonel iddiali bir yapim. Haftalar gectikce dahada basarili olacagina inaniyorum. Basarilariniz daim olsun. Saygilar,selamlar.

"Geciken adaleti Mahir Kara sagliyacaktir"
Koray Kesgin

Kenan İmirzalıoğlu ve ÇETİN TEKİNDOR gerçekten müthiş oyuncular. Emeğinize sağlık...
Ferhat Ceylan

Karadayı dizisi gerek senaryosu gerekse oyuncu kadrosuyla mükemmelliği yakalama konusunda hiç de zorlanmayacak. Eksik yanları var biraz. Hakime hanımı biraz daha alt planda tutsalar daha mükemmel olacak . Yani Kenan imirzalıoğlundan üstün tutulmamalı. Ha Bergüzar korel de kötü bir oyuncu değil ama neden kenan imirzalıoğlundan üstün tutulmuş anlamış değilim. Bir de sorum olacak ; Dizi genellikle Beyazıt ve veznecilerin orasında mı çekiliyor ? 1 Kere de olsa seti yakalama imkanımız yok mu ?
Istaanbul Bilişim

MAHİRİN NİŞANLISI AYSELİN SAYFASINA DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUZ melike ipek yalova

http://www.facebook.com/melikeipekyalova
Ali Sevilir

Dizi gercekten müthis herseyi güzel keske Senaristligi Pinar Bulut üstlenseydi
Güncel Tartışma

Mahir adalet sarayına stajer olarak gittiği günün akşamına babasını ziyarete gidiyor. Ziyaretin gerçekleştiği odada ziyaret günlerini cumartesi ve pazartesi olarak belirten bir pano var. Mahir'in ceza evini ziyaretinin ertesi gün, Mahirin annesi ve kardeşleri de babasını ziyarete geliyor. Bunda ne var her şey olağan diyeceksiniz ama Mahir eğer stajdan çıkıp babasını ziyarete gittiyse bu adalet sarayının iş günlerinden biri olmalı yani cumartesi olma ihtimali yok o zaman pazartesi, öyleyse annesi ve kardeşlerinin Mahir'in babasını ziyarete geldikleri gün salı olmalı fakat salı günleri cezaevinin ziyaret günü değil. Yönetmenin gözden kaçırdığı bir nokta olmuş saygılar.
Güncel Tartışma

Mahir adalet sarayına stajer olarak gittiği günün akşamına babasını ziyarete gidiyor. Ziyaretin gerçekleştiği odada ziyaret günlerini cumartesi ve pazartesi olarak belirten bir pano var. Mahir'in ceza evini ziyaretinin ertesi gün, Mahirin annesi ve kardeşleri de babasını ziyarete geliyor. Bunda ne var her şey olağan diyeceksiniz ama Mahir eğer stajdan çıkıp babasını ziyarete gittiyse bu adalet sarayının iş günlerinden biri olmalı yani cumartesi olma ihtimali yok o zaman pazartesi, öyleyse annesi ve kardeşlerinin Mahir'in babasını ziyarete geldikleri gün salı olmalı fakat salı günleri cezaevinin ziyaret günü değil. Yönetmenin gözden kaçırdığı bir nokta olmuş saygılar.
Güncel Tartışma

Mahir adalet sarayına stajer olarak gittiği günün akşamına babasını ziyarete gidiyor. Ziyaretin gerçekleştiği odada ziyaret günlerini cumartesi ve pazartesi olarak belirten bir pano var. Mahir'in ceza evini ziyaretinin ertesi gün, Mahirin annesi ve kardeşleri de babasını ziyarete geliyor. Bunda ne var her şey olağan diyeceksiniz ama Mahir eğer stajdan çıkıp babasını ziyarete gittiyse bu adalet sarayının iş günlerinden biri olmalı yani cumartesi olma ihtimali yok o zaman pazartesi, öyleyse annesi ve kardeşlerinin Mahir'in babasını ziyarete geldikleri gün salı olmalı fakat salı günleri cezaevinin ziyaret günü değil. Yönetmenin gözden kaçırdığı bir nokta olmuş saygılar.


Karadayı Dizisi Resmi Web Sitesi size ait şahsi bilgileri herhangi bir şirket, kurum, kuruş ve gerçek kişilerle paylaşmayacak, satmayacak ve aktarmayacaktır.
Sadece bilgileriniz anonim kalacak şekilde istatistik amaçlı işlenebilir.