Facebook ile Oturum Aç
Twitter ile Oturum Aç
Bölüm
Karadayı 114.Bölüm
Yorumlar
19
Son Yorum Gönderen
merHakoglu
merHakoglu

KARADAYI 3 SEZON TANITIM FRAGMANLARINDAKI SAHNELER NERDEEE ?!?!?
elimec_88

mahir kara 5 yıl hapis cezasını tamamladıktan sonra özgürlüğe adımı attığı itibaren halk burnundan getirttirecek; çünkü fakir insan çok, derdi olan çok, gölgesinden nemalanmaya çalışan çokk vatandaş olacağı için aile kararı ile mahlasından ve biat edenlerden kurtulmak için öldü gösterilecek (final fragmanında hiç bir aile fertleri ağlamıyor...) gittikleri yerde mutlu ve huzurlu bir yaşam sağlıyacaklar. inşallah 3 senenin sonu böyle biter.
merHakoglu

Bilgeen6,

Mahir yasasin ama yasadigini acik acik gostermesinler.
Final soru isareti ile bitmeli.
Bilgeen6

merHakoglu ne yani şimdi öldü süsü verilmesin de ölsün mü. Yapma Allah aşkına ya hangimiz mutsuz son istiyor. Madem öyle bunca zaman ki mücadeleyi neden izledik. O zaman sadece suçlular değil masumlar da cezalandırılmış olmayacak mı? Hayır mahirin ölmesini ben kesinlikle istemiyorum. Saçmaysa saçma. Bütün saçmalıklara katlandık ta Mahirin öldü süsü verilmesinin saçma olmasına mı katlanamayacağız. Mahir ölmesin de istedikleri saçmalığı yapsınlar bu saatten sonra asla kızmam senaristlere böyle bir şey yaparlarsa. Yeter ki hafızalarımızda Mahir Kara öldü olarak işlenmesin.
merHakoglu

Final dediginiz iz birakmali izleyicide yani soru isareti ile bitmeli.
merHakoglu

Öldü süsü verilirse cok boktan olur birdaha Ay Yaoimin dizilerini izlemem.
Bilgeen6

Öyleyse bile aramızda kalsın. Bu iki hanım senarist sayfamızı okursa deşifre olduk diye hemen yeni bir bölüm yazıp apar topar öldürürler mahirimizi.
Tahmin etmemişiz gibi yapalım:)
Bilgeen6

satco24 evet işte benimde aklıma o geldi ama olmazsa çok üzülürüz. Erken sevinmeyelim.
Bilgeen6

Acaba diyorum Mahire biat edenlerin yolunu kesmek amacıyla Mahire öldü süsü vermiş olabilirler mi diyorum ama hemen bu boş ümitten vazgeçiyorum...
satco24

of ya dilimde tüy bitti
arkadaşlar bu yazdığınız yorumlara pişman olacaksınız..mahirin ölmediğinden emin olabilirsiniz..final bölümü çok enterasan bir şekilde son bulacak sizler de çok şaşıracaksınız...
senaristler ile alakalı bende bir çok ağır eleştirilerde bulundum...bir çok arkadaşımızda bu hanımları yerden yere vurdular...hiç meraklanmayın sizlerin istediği mutlu son ile dizi final yapacak.....

size bir tuyo....mahirin cezası bitiyor..ancak karadayı namından dolayı kendine öldü süsü vermeye mecbur kalıyor..
Bilgeen6

Bebek pek tatlı maşallah. Adı da Nazım Deniz mi ben mi öyle anladım. Hoş dizinin arka fonunda müzik o kadar yüksek oluyor ki bazı söylenenler hiç anlaşılmıyor. Sanırım öyle.
muhammedtoptekk Mahir sonuçta tabi eceliyle ölmüş olacak ama içimden bir ses o ecel Necdet diyor (e geriye tek o kaldı zaten) ama anlamadığım adamın Mahire olan kini sadece Aytenden se eğer adam evlendi başkasıyla. Artık Turgut ta yok eee hiç bir mantığı yok öldürmesinin ama bakalım göreceğiz.

Arkadaşlar dizinin sonunda "bu dizinin çekimleri sırasında hiç bir hayvana zarar verilmemiştir" yazıyor ya ama Turgutu öldürdüler?
Geçen hafta 114. bölümü de izlemeyeceğim demiştim. Mahirin son bölümde öleceğini duyunca bir kere daha bakmak istedim. Ama haftaya can dayanmayacak sahneler bizi bekliyor.
Son bir haydi hayırlısı...
muhammedtoptekk

Sizce mahir eceliylemi olecek yoksa birisimi oldurecek?
Bilgeen6

pişşşşşt sakin olalım arkadaşlar. Son bir bölüm kala oyuncularımıza lütfen yüklenmeyelim. Ne büyük çaba gösterdiklerini unutmayalım ve senaryoyla onları ilişkilendirmeyelim. Biz hepimiz onların hayranıydık düne kadar. Lütfen son bir kala bunca yıllık emeği boş saymayalım. İnşallah onları çok daha güzel projelerde göreceğiz. Bu güne kadar çok kere yazdım yine yazıyorum. OYUNCULARIMIZIN ALDIKLARI PARA SONUNA KADAR HELAL. Gerisini boşverin.
Ama Mahir kara önümüzdeki bölüm öldüğünde senaristlere son kez elimize geleni yazarız artık...
Bu arada yıllardır beklediğimiz Deniz nihayet geldi. Hoşgeldin DENİZ...
muhammedtoptekk

Mahir Karanin gecen hafta 113 uncu bolumun basindaki oyunculuk performansina bakarsaniz gorebilirsiniz. Oyuncular artik lanet olasi senaryo/dizi bitsede kurtulsak moduna girmisler...Olan bizim pazartesi gunlerimize oldu :))
merHakoglu

Offfffffffffffff şiiiiiiiştttiiimmm bu nasil Bölüm ya bok gibi yavas yavas ilerliyor aksiyon sifir, buda finalden önce 1 bölüm.
0 arti 0 elde var kocaman 0 !!!

Bu dizi Kenan imirzalioglu gibi usta oyuncuya hic yakismamis.
Bilgeen6

Evet arkadaşlar an itibariyle final için tehlike çanları çalmış oldu. Mahirin ölümü hapishanede geçirdikleri 6-7 yıl sonunda Turgut ya da adamlarının elinden olacak. Gerçekten de pişman olacak Kara ailesi Turgutu öldürmediklerine. Feridenin de etkisiyle mahirin hapis cezası azalacak. 6-7 yıl hapis yatacak. Turgut ta buradan çıkıp en mutlu olduğu anda adamı vurun gibi bir emir verecek ve mahir o şekilde ölecek. Ne kadar basit bir senaryo. Bence final bölümünün etiketi # adaletin bu mu dünya olmalı. Mademki Mahir ölecek e bu da gerçek anlamında eceliyle değil ....sebebiyle olacak o zaman bu bölümde adalet tam yerini bulamayacak demektir.
ADALETİN BU MU SEMA_EYLEM...
muhammedtoptekk

Sizin yapacaginiz diziyede sizede finalinizede lanet olsun...
Bilgeen6

Merhabalar,
bazı arkadaşların mahir ölmedi bu bir oyun diye yazdıklarını görünce inanın çok üzülüyorum. Boş yere ümit etmeyin arkadaşlar. Bu rüya olamaz nasıl olsun ki hem mezarlıkta hem evde devam eden uzun bir rüya mı olacak güldürmeyin. Turgut gibi öldü süsü verilecek diye yazan arkadaşlara söylüyorum aynı dizide bu şekilde iki karaktere aynı senaryoyu yazmazlar.
Tarihlerin kafa karıştırıcı olduğunu yazmışsınız. Bunda kafa karışacak bir durum yok. Diziyi dikkatli takip edenler 1974-75 yıllarında olduğunu bilirler. mahir o yıl hapise girecek ve yaklaşık 6-7 yıl hapiste kalacak. denizin yaşına bakınca bu zaten bu görüşü doğruluyor. O halde tarihte hiç bir anormallik yok. Dolayısıyla mahir bir şekilde hapiste ölüyor.
Ne olabilir? belki hasta olacak. Malum o yıllarda hapishanelerde çok insan bakımsızlıktan kötü şartlardan ölebiliyor. Ama bu çok düşük bir ihtimal. Tutup ta başrol oyuncuya bunu reva görmezler. Bence aklı başında hiç bir senarist tayfası Mahire bu yaşta bir ölümü hiç reva görmez. Hele ki o kadar acı çektikten sonra ama bu iki kadın var ya Sema ve Eylem ikilisi işte bunlar görür. O yüzden umudunuzu kesin, Mahirin ölümünü kabullenin.
Peki nasıl ölmüş olabilir?
Bence eski düşmanlardan birisi aklıma şu boksör geliyor (bir şekilde aynı koğuşa düşmüş olabilirler) ya da başka bir düşman mahiri hapishanede öldürecek. Yani Mahirimiz az da olsa çocuğunu görmüş olacak. Ama kızları asla olmayacak.
ne yapalım arkadaşlar. başından beri hep böyle oldu. Çok şey umduk elimiz boş döndük. Zaten Kenan beyin sonunda ölmediği bir dizisi olsa dişimizi kıracağız. Ama bu diziye hiç olmadı, gerçekten olmadı. O kadar acı çek. Toplasak 5 bölüm bile mutlu olmadı ki bunlar. Feridenin fragmandaki hali içimi o kadar çok acıttı ki anlatamam. Böyle mi olmalıydı. Çocuklarını birlikte büyüttüklerini gösterselerdi bize ne olacak tı kalemlerimi yazmaz olacaktı sanki. Ama bunu bize çok gördüler. Dram dizisi dramı çoktan aştı artık hiçbir kategoriye koyamayacağım bir formata dönüştü bence. keşke diyorum hiç baştan izlememiş olsaydım. Psikolojimiz bu kadar bozulmazdı. Bu fragmanlardan sonra ben çoğu kişinin 114. bölümü dahi izleyeceğini sanmıyorum. Bizim için karadayı mahirle feridenin evlendikleri gün final yaptı gerisi boş.
İnşallah bundan sonra farklı senaristlerin yazdığı dizilerde Kenan beyi, bergüzar hanımı görme şansımız olur. Belki aynı dizilerde bir daha olmazlar ama olsun onları tekrar görmek bizi çok mutlu edecek. Şöyle düşünelim Mahir ölecek ama Kenan beye Allah uzun ömür versin. Bu diziyi bu kadar sevmemizin nedeni bu ikilinin bize çok pozitif bir enerji vermiş olması. Onları seviyoruz. Allah onlara sevdikleri ile beraber uzun, sağlıklı bir ömür yaşamayı nasip etsin.
İyi günler...
haciziya

kahramanı öldürmek marifetmi diziyi eski türk filmine çevirdiniz. bu kadar acının sonunda mutlu olmyı hak ediyorlardı. amerikalılar en imkansız durumda bile kahramanı yaşatırlar. ama türk dizilirinde illa kahraman ölür sevenler kavuşamaz. lütfen senaryoyu değiştirin.


Karadayı Dizisi Resmi Web Sitesi size ait şahsi bilgileri herhangi bir şirket, kurum, kuruş ve gerçek kişilerle paylaşmayacak, satmayacak ve aktarmayacaktır.
Sadece bilgileriniz anonim kalacak şekilde istatistik amaçlı işlenebilir.